söndag 23 februari 2014

Sjalar



 
Under veckan har jag stickat en sjal / halsduk i
ett roligt garn. Det blev nästan som en matta
att ha runt halsen. 15 maskor och stickor nr 10.



Eftersom det finns mer garn gör jag en till.
Nu använder jag stickor nr.12. Det bli varma,
sköna sjalar  som jag stickar och skickar.


I vävstugan har vi vävt sjalar.
Vi har använt restgarn i grå nyanser till varp.



Till inslag har vi olika färger.
Jag hade växtfärgat garn i
Garnkistan som passade.  
  
 
Det blev en färgglad rulle.
Det är nio sjalar som vi ska
skicka till beredning.
 

1 kommentar:

  1. Hej! Jag vill bara tala om att du vann lottningen om Femöring i min blogg, så titta in hos mej så får du min mailadress så du kan tala om vart jag ska skicka kottarna. Hör gärna av dej före kl. 14 så kan jag nog få med dem idag!
    Kram/Finas mammis

    SvaraRadera